I'm running away to stop all the pain.

1. Bästa frukosten?
Det är sådant som man aldrig orkar/har tid till att göra hemma. Men jag ääälskar kokt ägg så det är fan det enda som krävs för att det ska bli den bästa frukosten typ. Jag älskar hotellfrukost (vem gör inte det?) där man kan äta fil med olika nötter, müsli, kokt ägg, te, bacon och goda mackor. Är jag hemma så hatar jag frukost dock då jag inte kan äta precis när jag vaknat, haha.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Den här frågan är glasklar- aldrig få ta ett glas vin igen. Jag hatar vin!

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Helt klart svart!

4. Bästa uppfinningen?
Oj, det finns så sjukt mycket. Nu är jag tråkig och skriver mobilen. Den har ju fan allt. Man kan ringa, smsa, fota, gå in på hemsidor, lyssna på musik.. allt!

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Hmnn.. det är nog att "kasta" människor. Spelar ingen roll vad de har gjort, man vill inte utesluta dom helt. Har lyckats med det en gång i mitt liv tror jag och det var ganska nyligen.

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Haha, jag som aldrig någonsin vill ha barn. Men har sedan jag var liten gillat namnet Wilma, så får väl säga det då.

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Vet ingenting om Kuala Lumpur så har ingen aning, haha.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Har inte besökt så många städer/länder så det är svårt att svara på. Dock, som alla vet, så ligger Göteborg starkt om hjärtat.

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Alltsååå.. Vad menas med detta? Tv-tv eller att man inte ens får kolla på filmer? Jag har absolut ingen aning i så fall! Film och musik är det som jag har störst intresse för, skulle ta en evighet för mig att välja. Gäller det bara tvprogram och det som visas på tvn så hade jag lätt valt bort tvn dock.

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Jag suger fan på alla sällskapsspel.

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Oj, det är massor det! T.ex. dagisfröken och/eller lärare. Hatar barn så groteskt mycket så ja.. Näe fyfan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0