You can't expect me to be fine, I don't expect you to care.

Idag var jag på asdåligt humör på jobbet, men sedan plockade bästis upp mig på jobbet och vände det hela <3 Så vi spenderade lite tid på stan och senare drog vi hem till mig där vi åt och chillade. Har även handlat för en del idag! Köpte en topp/tunika/whatever på Carlings. Var på rea så det var asbilligt. Gick till Linda på Face och köpte puderfoundation och en borste. Och i kväll har jag köpt något jättefint. Jag har köpt Masters of Horror season two och Nightmare on Elm Street-boxen på nytt :') Min är trasig och jag får damp när det är minsta lilla fel på mina filmer, i alla fall när det kommer till mina favoriter, så ja.. Var tvungen att uppdatera! Köpte även en ljuslykta. Skräckfilmsbutiken alltså <3<3 Ni anar inte hur petig jag är när det kommer till mina filmer förresten. Som Masters of Horror... har irriterat mig hela helgen på att fodralet är format som en döskalle då det inte passar till min första säsong, haha. Stör mig även på att det är 13 avsnitt men bara 11 discar. Hur tänkte dom där?? Gawd. Oh well, var bara att bita ihop cause I need it!

Här har ni två bilder på mina fina köp:



Så.. 2000 kr fattigare, men ack så mycket lyckligare. Filmer <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0