Du ska veta att jag inte behöver dig, min värld var aldrig din.

Har haft en helt awesome helg!
I fredags slutade jag tidigare på jobbet och då blev det raka vägen hem för att färga den groteska utväxten. På kvällen drog jag och Anna ner till stan och åt jordgubbar vid ån samtidigt som Kreon(?) spelade. Sedan drog vi till Hemmakväll och hyrde sex skräckfilmer innan vi tog en promenad till Skönsberg. Såg två av filmerna innan det blev sängen. På lördagen blev det en god frukost innan jag, Anna och Manne tog en promenad ner till stan. Sedan drog jag hem och fixade mig innan det var dags att dra till Anna (den andra Anna) för Kinkyfest i Björns ära som ska flytta till Singapore. Hade en sjukt rolig kväll med en sjuk film vid namn One-eyed Monster, starka drinkar, diskussioner om bröst, skratt, piskor och djupa konversationer. Kristoffer hade bästa klädseln i alla fall- en badrock, haha. Hur skönt vore det inte att festa i en badrock?! Ja, en väldigt trevlig kväll som sagt! Är inte ett dugg bakis konstigt nog. Dock riktigt skönt! Gillar att jag hade diskussioner med mig själv och att jag hittade på egna låtar när jag yrade omkring i stan vid halv fem-tiden, hahahaha. Tur att jag inte gick förbi någon, haha. 

Oh well!
Helgen avslutas med pizza med familjen i kväll. Får se om det blir någon film också.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0