Och gäst i kväll är Jesus, han har kickat heroin.

Då lider denna helg mot sitt slut.
I fredags for jag till Anna och Manne där vi drack och chillade. Hade en väldigt trevlig kväll som inte slutade allt för trevligt. I lördags var det tänkt att jag skulle joina hem till Petra och Robin för grillning och Eurovision-tittande men istället spydde jag hela dagen. Aldrig varit så bakis förut. Lugnade ner sig vid fem-tiden och då sov jag av och till fram till Eurovision. Mami kom sedan hem med donken och milkshake till mig <3 Och idag for vi ut till stugan för att fira Morsdag och Madde i förskott! Sedan var jag och åt kycklingsallad hos mormor och morfar. 

Lyckades ta en helt onödig bild idag när vi var i stugan. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0