I'm never gonna care anymore.

Det har blivit väldigt glest mellan inläggen känner jag.
Jag vill skriva blogg heela tiden men jag har fan ingenting att skriva om. Idag är det sista jobbdagen för denna vecka, sedan blir det långledigt tills på måndag <3 Ska bli skööönt. Eller jag tror i alla fall att vi är ledig på fredag, ska höra när lille Bo har kommit. Annaars vet jag inte.. Har varit jävligt klantig två dagar i rad nu och tappat mobilen i asfalten. Igår kom den lindrigt undan med lite skrapsår på baksidan, idag kom den inte undan lika lindrigt. Men den funkar! Bara för att jag skryter om att den är så tålig, haha. Aja bryr mig inte, bara att köpa en ny. Vet dock inte vad jag ska satsa på för någon i så fall.. Älskar den jag har nu och tycker att den är skitsnygg, dock så känns det lite fult att köpa en likadan, lika bra att byta upp sig på en gång. Står i så fall mellan HTC One X och Sony Experia S. Har varit mest inne på One X men verkade som att Experia S hade bättre kamera när jag läste recensioner där dom jämförde dom två. Ajaaa.

I kväll blir det nog till att umgås med Angelika. Ska även förbi Calle en snabbis och ge kameraladdaren. Var hon som köpte systemkameran till sin dotter :) Dock glömde jag lägga i laddaren så senil som jag är, haha. Oh well, nu kan det komma jobb så jag har något att göra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0