Twitter#2

* Har varit hungrig sedan igår vid 20.00

* Har ätit både en sen middag och frukost sedan dess. VARFÖR DENNA KONSTANTA HUNGER?!

* Märkte idag att jag har punka på elan :))

* Hoppas dom kan fixa den under dagen, jag har ju planer.

* Mina planer: Ta en promenad hem för att sedan ta en promenad med Angelika.

* Ska även ge min systemkamera en ny ägare.

* fast nu regnar det ju så spela rollllll..

* Upptäckte igår att jag har världens dubbelhaka, säkert den som gör så jag är hungrig hela tiden.

* Alltså har alltid haft dubbelhaka men tror den växte som fan under en natt.

* Kände mig därav extremt ful och äcklig när jag hade besök igår.

* Tänker hela tiden på min lunch. Att det är lax gör så jag blir ännu mer hungrig.

* ÄLSKAR VÄDRET!! <3<3<3 (Ja, jag är seriös)

* Skulle vilja ställa mig ute i regnet och bli en dränkt katt. Jag är fortfarande seriös.

* Jag hatar telefoner. Varför uppfanns dessa?

* Kunde vi inte ha levt i en värld med bara mailande och smsande.

* Om ni inte förstod det så ska jag alltså ringa samtal.

* Har sådan fobi så jag blir tårögd när jag hör ordet "ring" :))

* Frågan är ju varför jag inte lyssnar på musik på jobbet när jag ändå inte pratar med någon.

* Lät som att vi är osociala. Bosse har semester, Uffe har ett eget rum och Nicke sitter med hörlurar.. That's why.

* Ni ska se hur uppstrukturerad min mail är btw. Blir stolt över mig själv :')

* En timma till lunch och fem timmar tills jag slutar, wiee!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0