If you only knew how I refuse to let you go even when you’re gone.

Här var det väldigt dött minsann!
Jag vill skriva inlägg hela tiden men jag kommer aldrig på någonting att skriva om..
Kan väl göra en liten uppdatering om hur mitt liv ser ut, även då det inte händer något iofs. Men! Jag jobbar i alla fall fortfarande på Que Media. Är sagt att jag ska vara kvar oktober ut. Annars så bråkar jag med Unionen där det bara blir fel hela tiden. Har skickat in intyg på att jag alltid jobbat/studerat på heltid men likt förbannat får jag hem ett beslut där det står att min normalarbetstid har varit 20 tim/veckan?! Så ja, blir väl en överklagan så får vi se om det blir rätt då. 

Helgen har bestått utav att fira Angelika i fredags. Det blev indisk mat, film och tvspel hela kvällen. Såg på Coraline som är en stopmotion-film. Alltså såna filmer är så fascinerande och coola! Att folk ens orkar lägga ner så mycket tid. En kvinna hade t.ex. gjort en scen som var på sju sekunder på 66 dagar.. Galet! Men ack så fint resultatet blir. I lördags var jag bara hemma. Sov länge och på kvällen blev det tacos och hockey med mami. Senare kollade jag på Norwegian Wood, ett japanskt drama. Den var både tragisk, fin och.. mysko. I liked it! Ooch idag var jag på Birsta med syster och på kvällen har jag umgåtts med Anna där vi testade Halloween-sminkningar. Ååh, nu kan Halloween gärna komma <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0