I built myself a fucking iron army.

Lyssnar på det fantastiska, fantastiska bandet, In This Moment.
Det här är en sådan fredag då jag är nöjd med att ha umgåtts med mormor och morfar. Ätit god middag och efterrätt, kollat på Caspers hockeymatcher i TV-Pucken med morfar och bara suttit och kollat på typiska SVT-program. Och sedan har jag hamnat här. Vid datorn, med hundarna bredvid mig, och lyssnar på musik. Har även börjat läst en bok. Mer behövs inte för tillfället. Efter ångestattacken jag fick förra helgen så känns det inte som att det är något mer att hämta där. Jag fick ur mig allting på den en och en halvtimman det varade för den här gången. För tillfället är jag nöjd. Istället ser jag fram emot november och december då det kommer bli intensivt med fem konserter, alla i Stockholm. Helt galet att både The Used och Rob Zombie spelar i Stockholm, bara någon vecka emellan. 

Måste även nämna att jag är så galet stolt över Casper som får spela TV-Pucken denna vecka/helg. Han blev utvald att spela för Medelpad och nu är dom och möter andra distriktslag. Det har tyvärr inte gått så bra men gud vad stolt jag är. Det är bara en chans i livet man har att vara med där och han lyckades ta sig dit. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0