Nu faller snön och mörkret är en mördare som kräver varje kreativ tanke.

Då har ett nytt år satts i rullning.
Jag har inga som helst planer för detta år och konstigt nog så känns det extremt skönt. Jag ska ta året som det kommer helt enkelt, försöka att inte tänka så mycket, utan bara vara och se vad året har att erbjuda. Jag har ändå förhoppningen att det kommer bli ett bra år så får hoppas på det.

Annars hade jag en väldans trevlig nyårsafton! Började med cider hemma hos Anna och Manne tillsammans med Peter och Patrik innan vi drog in till stan och mötte upp resten av folket på Opus där vi skulle äta middag. Dock så upptäckte vi att det bara fanns nyårssupé så man fick inte välja maträtter själv och priset låg på 695 kr utan dryck. Jag åt tyvärr ingenting på menyn och det kändes lite väl att betala så mycket för något man inte äter, så jag och Anna drog helt enkelt därifrån, haha. Istället försökte vi komma på någon annanstans vi kunde äta men vi kom inte på något ställe så det slutade med att vi drog på Donken. Finfin middag, hahaha. Sedan blev det groggar tills alla andra kom tillbaka fyra timmar senare. Då blev det en askung hemmafest hos Anna och Manne med trevligt folk. Var tänkt att vi skulle dra ner till hamnen och se fyrverkerierna men vi hade det så trevligt där vi var så vi drog ut på gården istället och skålade med massa champagne och viftade med tomtebloss. Vi stod ute ett bra tag, borde ha varit en timma i alla fall. Kom ut en granne till Anna och Manne och hälsade då han var nyinflyttad, slutade med att han och hans vänner blev inbjudna på festen vi hade. Resten av kvällen blev det snack, groggar, "Jag har aldrig.." och skratt. Väldigt awesome kväll var det! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0