Suddenly I vaporize you.

Tänkte vara lite duktig och ladda upp lite bilder av det som hänt på senaste tiden.
Nog med att det bara är Sandra som läser bloggen (i do this for you! Dock så har du sett alla redan) men struntsamma!

Börjar det hela med en jävligt charmig bild på mig och bästa Tomas
som jag har praktiserat med! Han flyttade sedan till Dalarna så nu sitter jag
och väntar på att han ska besöka Sundsvall så vi kan dra ihop vårt kungliga gäng igen.


Första bilden på min lägenhet! 


En annan vinkel på lägenheten och en morfar.


En bild på min soffa.
Den är svart irl, blev knasiga färger då jag inte hade så många lampor i lägenheten.


Mitt egna kontor som jag har där jag praktiserar nu. Kulturmagasinet/Sundsvalls kommun alltså. 
Praktiserar som informatör och gör trycksaker. Trivs brutalt bra både med arbetsuppgifterna och kollegorna, så vi försöker jobba mot en förlängning!


Här har vi Tomas igen, tillsammans med Simon som vi också praktiserat med.
Kungkille det också!


Malin flyttade tillbaka till Sundsvall i drygt ett halvår, och det var awesome!
Som man har saknat henne.


Min första folder och som blev mer eftertraktad än vad jag trodde.
Dock så är inte detta slutresultatet, dessa tryckte vi på skoj på jobbet innan vi skickade allt till
det riktiga trycket.
 
 
Jag tror det var alla roliga bilder jag kunde hitta. Har blivit så sjukt dålig på att fota
vilket är tråkigt. När jag väl tar bilder så är det oftast på något tråkigt och meningslöst, haha. 

Men som jag skrev till Sandra tidigare- jag ska försöka bli bättre på bloggandet!
Nu såg jag att bilderna blev knasiga i inlägget men orkar inte fixa't.
Sandra
2014-02-23 @ 19:40:58

De tycker jag låter bra!!! På blogg.se-appen ser jag precis när du bloggat så de är fokus Veronica nu ;-) hahaha.. You go girl!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0