Night of fire.

Halloj!
Alltså herre min jävla Gud vad jag har varit konstant dödstrött i en vecka nu. 
Förstår inte varför, sover som jag brukar göra och gör samma saker som jag alltid gör, typ. Oh well, lever gör man ju i alla fall!
 
I lördags hade jag äntligen möjlighet att bjuda in folk på inflyttningsfest. Jag vet inte ens hur många vi var men med en snabb räkning så fick jag det till 18-20 stycken! Blev väldigt glad att jag faktiskt har vänner, haha :') Och det var en hemskt trevlig kväll må jag säga. Det hela började med en middag tillsammans med Anna och Manne. Vi testade min ugn för första gången, och det gick ju kanoners (okej Anna och Manne fick ha en liten lektion för mig). Därefter trillade det in fler och fler folk. Resterande kväll spenderades med prat, skratt, gooda drinkar, spel och flum. 
 
Framöver blir det ännu en "inflyttningsfest" då alla inte fick plats/kunde komma. Men det är inte mig emot! Jag gillar galej och jag gillar människor, så det blir kanoners.
 
Avslutar med några bilder från kvällen. Suddiga och konstiga färger men vad gör det.
 
 
Sandra
2014-03-19 @ 12:24:39

Men vad rolgt med inflyttningsfest!! Det skulle jag också haft för fem år sen... Haha!! Älskar förvånad "så glad att jag har vänner" haha gulle du. Vem vill inte vara vän med dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0